Skladací bicykel s elektrickým pohonom v prednom náboji s batériou v zadnom nosiči v 3-rýchlostnom prevedení so zadným nábojom SHIMANO NEXUS s protišľapnou brzdou. Bicykel je veľmi jednoduché poskladať do rozmerov 68cm x 87cm x 44cm, čo umožňuje veľmi jednoduché prevážanie bicykla automobilom, príp. bezproblémové uskladnenie aj v obmedzenom priestore.
Dojazd bicykla je 20-60 km na jedno nabitie, má tri stupne podpory motora s ovládaním na riadidlách, Li-Ion akumulátor 36V/10Ah a max. rýchlosť 25km/h.
Rám je vyrobený zo zliatiny hliníka AL-6061, čo výrazne znižuje hmotnosť bicykla.
K elektrobicyklu je možné doobjednať funkciu START-UP asistent, ktorá umožňuje pohon bicykla do 6km/h aj bez otáčania pedálov, aktivuje sa jednoduchým stlačením tlačidla na ovládacom paneli a umožňuje pohodlný rozbeh bicykla a pomoc pri tlačení bicykla do strmého kopca.
Bicykel vyhovuje norme STN EN 15 194, tzn. že je možné ho prevádzkovať na pozemných komunikáciach bez potreby vodičského oprávnenia a akýchkoľvek iných dokladov. Ovládanie bicykla je veľmi jednoduché, akonáhle začne jazdec otáčať pedálmi smerom vpred, pohybový sensor spustí motor a podľa nastaveného stupňa podpory dávkuje energiu do motora, čím jazdcovi výrazne pomáha pri jazde. Po rovine je možné udržiavať bicykel v jadzde iba pomalým otáčaním pedálov tak, aby snímač pohybu pedálov nepretržite udržiaval motor v prevádzke. Max. rýchlosť sa dá ovplyvniť nastavením vhodného stupňa podpory od cca. 15km/h až do max. rýchlosti v troch stupňoch. Pri jazde do kopca elektropohon výrazne jazdcovi pomáha prekonať stúpanie, pri strmších stúpaniach je však potrebné doávať energiu šliapaním do pedálov, aj keď vo výrazne menšej miere ako na bežnom bicykli. Dojazd bicykla závisí od viacerých faktorov a to napr. výškového profilu trate, hmotnosti jazdca a jeho podpory, nastaveného stupňa podpory motora, poveternosstných podmienok a pod. Bicykel nie je vhodné používať na mokrej vozovke, za dažďa alebo v snehovej kalamite. Pri teplote pod 5°C má akumulátor zníženú kapacitu o cca 20%.
Akumulátor sa nabíja dodávanou automatickou nabíjačkou, pričom dobíjací cyklus trvá max. 7 hodín (pri úplnom vybití batérie). Pri prevádzke bicykla je vhodné dobíjať akumulátor čo najčastejšie, časté hlboké vybíjanie má za následok zníženie životnosti. Ideálne je dobiť akumulátor po každej jazde, alebo v prípade kratkých úsekov vždy keď úroveň nabitia klesne pod 50%. Akumulátor je možné nabíjať priamo na bicykli, alebo aj oddelene. V prípade dlhodobého uskladnenia akumulátora bez používania je potrebné akumulátor nabiť iba na cca 50-60% kapacity a udržiavať ho v teplotnom rozsahu 15-20°C.
Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, Down tube straight shape with handle, Integrated Ahead headparts
Vidlica: Hi-TEN pevná
Motor: Motor max výkon 250W
Akumulátor: 36V/10,4Ah, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: -
Zadný menič: SHIMANO NEXUS SG3C41
Zadný náboj: SHIMANO NEXUS SG-3C41
Radenie: SHIMANO SL3S35 REVO
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-25V
Reťaz: HV400 1spd
Plášte: MITAS WALRUS 20x1,75"
Kľuky: ALLOY 52t 170mm
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Pedále: Alloy / Plast sklápacie
Riadidlá: Steel Raised
Stredové zloženie: -
Predstavec: ALLOY skladací
Brzdy: SACCON V-BRAKE / Coaster
Sedlovka:ALLOY 32/600mm
Počet prevodov: 3
Sedlo: M.A.T.E. CITY Elastomer
Hmotnosť: 22,4kg
Rukoväte: HERRMANS MOZA
Doplnky: Blatníky RPZ so vzperami, oceľový nosič, LED osvetlenie, stojan
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
K cene je účtovaný recyklačný poplatok /RP/ v zmysle §32 ods.5 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch vo výške 4,80€ bez DPH/5,76€ s DPH
Nový komentár