Trekingový bicykel s pomocným elektrickým motorom štandardne v zadnom náboji, akumulátorom 36V/10,4Ah v zadnom nosiči, LCD displejom s ukazovateľom cyklofunkcií, ovládaním na riadidlách v šiestich úrovniach. Bicykel je osadený radiacim systémom SHIMANO TOURNEY s 21 prevodmi, V-Brake brzdami a je kompletne vybavený na cestnú prevádzku. Umožňuje prevádzku na asfaltových aj spevnených lesných cestách. Preto je mimoriadne vhodný na rekreačnú cykloturistiku aj pre ľudí so slabšou telesnou kondíciou. Dojazd bicykla je 30-80 km na jedno nabitie v závislosti na profile trate, hmotnosti jazdca, ako aj nastaveného stupňa podpory. Súčasťou je funkcia START-UP asistent, ktorá umožňuje pohon bicykla do 6km/h aj bez otáčania pedálov, aktivuje sa stlačením tlačidla na ovládacom paneli a umožňuje pohodlný rozbeh bicykla, ako aj pomoc pri tlačení bicykla do strmého kopca. Bicykel vyhovuje norme STN EN 15 194: 2017, tzn. že je možné ho prevádzkovať na pozemných komunikáciách bez potreby vodičského oprávnenia. Ovládanie bicykla je veľmi jednoduché, akonáhle začne jazdec otáčať pedálmi smerom vpred, pohybový senzor spustí motor a podľa nastaveného stupňa podpory dávkuje energiu do motora, čím jazdcovi výrazne pomáha pri jazde. Po rovine je možné udržiavať bicykel v jazde iba pomalým otáčaním pedálov tak, aby snímač pohybu pedálov nepretržite udržiaval motor v prevádzke. Max. rýchlosť sa dá ovplyvniť nastavením vhodného stupňa podpory od cca 15km/h až do max. rýchlosti 25km/h v šiestich stupňoch. Pri jazde do kopca elektromotor výrazne jazdcovi pomáha prekonať stúpanie, pri strmších stúpaniach je však potrebné dodávať energiu šliapaním do pedálov, aj keď vo výrazne menšej miere ako na bežnom bicykli. Dojazd bicykla závisí od viacerých faktorov, ako napr. výškového profilu trate, hmotnosti jazdca a jeho podpory, nastaveného stupňa podpory, poveternostných podmienok a pod. Bicykel nie je vhodné používať na mokrej vozovke, za dažďa, alebo v snehovej kalamite. Pri teplote pod 5°C sa kapacita akumulátora znížuje o cca 20%. Akumulátor sa nabíja dodávanou automatickou nabíjačkou 42V/3A, pričom dobíjací cyklus trvá max. 7 hodín (pri úplnom vybití). Pri prevádzke bicykla je vhodné dobíjať akumulátor čo najčastejšie, časté hlboké vybíjanie má za následok zníženie jeho životnosti. Ideálne je dobiť akumulátor po každej jazde, alebo v prípade krátkych úsekov jazdy vždy keď úroveň nabitia klesne pod 50%.
Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, priama horná rúra, integrované hlavové zloženie
Vidlica: SUNTOUR M3010
Motor: Bezkartáčový motor integrovaný v zadnom náboji s jednosmernou spojkou. Max. výkon 250W, 30Nm
Akumulátor: 36V/10,4Ah, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora
Predný menič: SHIMANO TZ510
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALTUS
Zadný náboj: AL RU
Radenie: SHIMANO SLM315 3x7
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20V
Kazeta: SHIMANO MFTZ500 14-21
Plášte: CST 700x38C
Reťaz: MAYA UC-51
Výplet: NEREZ CZ 2,0mm
Kľuky: ALLOY 48/38/28
Hlavové.zloženie: NECO semiintegrované
Pedále: Plastic body / AL cage
Riadidlá: Steel 600/25mm
Stredové zloženie: THUN Goal 2.0
Predstavec: Steel Ahead
Brzdy: SACCON V-Brake
Sedlovka: Alloy 27,2/350mm
Počet prevodov: 21
Sedlo: M.A.T.E. BASIC
Hmotnosť: 22,6 kg
Rukoväte: HERRMANS DUDE 125mm
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
K cene je účtovaný recyklačný poplatok /RP/ v zmysle §32 ods.5 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch vo výške 4,80€ bez DPH/5,76€ s DPH
Nový komentár