MAYO XR STORM je moderný ebike s akumulátorom integrovaným v spodnej rámovej rúre. O podporu sa stará stredový motor BAFANG M500 s torzným snímačom a krútiaciom mometom až 95Nm. V kombinácii s 500Wh akumulátorom je to ideálny stroj na dlhé výjazdy po spevnených aj nespevnených cestách a do ľahšieho terénu.
Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnútorné vedenie káblov, integrované hlavové zloženie
Vidlica: SUNTOUR NVX, zdvih 100mm
Motor: BAFANG M500 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 95Nm. Motor je vybavený trozným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon.
Akumulátor: 36V/14Ah (500wh) integrovaný v spodnej rámovej rúre. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybitiu, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALTUS
Zadný náboj: AL RU Cassete
Radenie: SHIMANO SLM2010-9
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20D
Kazeta: SHIMANO CSHG2009
Plášte: CST CST TRAVELLER 700 x 40C
Reťaz: SHIMANO CNE6070
Výplet: Stainless CZ 2,0mm
Kľuky: BAFANG ALLOY
Hlavové.zloženie: Cartridge integrované
Pedále: AL body/AL cage
Riadidlá: M.A.T.E. AL Oversize 780mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: M.A.T.E .Oversize AL
Brzdy: SHIMANO MT200
Sedlovka: M.A.T.E. AL 27,2/350mm
Počet prevodov: 11
Sedlo: M.A.T.E.competition
Hmotnosť: 23,2kg
Rukoväte: SILICON 130mm
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
K cene je účtovaný recyklačný poplatok /RP/ v zmysle §32 ods.5 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch vo výške 4,80€ bez DPH/5,76€ s DPH.
Nový komentár